неділю, 21 грудня 2014 р.

Мій портрет.
Добрий день, шановні друзі.
Я хвалитися не вмію.
Щоб не бути у напрузі –
І про те, що знаю й вмію
Зараз вам я розповім,
Все детально доповім.
Так як час пливе рікою
Треба встигнуть там і тут
Все , що сталося зі мною
Школа, лікарня, інститут.
До рідної школи
Я пройшов тернистий шлях.
Не забуду я ніколи
Блукання своє по життєвих полях.
Тут я ріс, мужнів, навчався
Був відкритим для усіх
Завжди подумки вертався
На шкільний ,на свій поріг.
На уроках я – професор
Бо освоїв ІКТ
Всі без винятку процеси
Покажу: І ЦЕ, І ТЕ.
З Інтернетом я на ти
Все знайду і зможу
Презентацію зробити
Всім я допоможу.
Конкурси , олімпіади,
Будь – яка предметна гра
Все, чого б я не торкався
Вмить проходить на ура
Технології й проекти
Все мені це до снаги
І характер добрий в мене
Я терплячий і веселий.
Правильний я вибрав шлях
На життєвих берегах.
Мене колеги поважають
Учні ж розуміють
Тому я з ними поділюся
Всім . що знаю і вмію.
А підтримка і опора
Звісно це моя сімя
Дві донечки – два сонечка
Кохана дружина і я.
Щоб в будь – якому конкурсі перемогти
Треба здоровий спосіб вести
За проблемами не ховатись
Нових технологій не боятися
От і весь тут мій портрет
Все я тут вам розповів
Був відкритим, як макет
Доповів все, як умів.
А на прощання побажаю
Нехай вам сонце усміхається
Нехай вам усе удається
Нехай вас доля всіх віншує
Та цілий букет щастя подарує.

Немає коментарів:

Дописати коментар